bannera

Pruduttu PID di aspirazione di pompa (sensore PID sviluppatu da sè stessu)

Introduzione di novi prudutti PID d'aspirazione di pompe (sensori sviluppati autonomamente)

GQ-AEC2232bX-P

wps_doc_4

Chì ghjè u gasu VOC?

VOC hè l'abbreviazione di cumposti organici volatili. In u sensu ordinariu, VOC si riferisce à u cumandu di cumposti organici volatili; Tuttavia, in termini di prutezzione ambientale, si riferisce à una classa di cumposti organici volatili chì sò attivi è dannosi. I cumpunenti principali di VOC includenu idrocarburi, idrocarburi alogenati, idrocarburi d'ossigenu è idrocarburi d'azotu, cumpresi cumposti di a serie di benzene, cloruri organici, serie di fluoru, chetoni organici, amine, alcooli, eteri, esteri, acidi è idrocarburi di petroliu. È una classa di cumposti chì rapprisentanu una minaccia significativa per a salute umana.

wps_doc_6

Chì sò i periculi di u gasu COV?

wps_doc_8
wps_doc_11
wps_doc_9
wps_doc_12
wps_doc_10
wps_doc_13

Quali sò i metudi di rilevazione per i gasi COV?

Tipu di combustione catalitica

Principalmente adupratu per misurà l'esplosioni, cù un costu è una precisione bassi, pò esse adupratu solu per e concentrazioni di gas à u livellu di limite esplosivu inferiore. Difficultà à risponde à i requisiti di livellu di tossicità ppm. Ùn pò esse adupratu cum'è rilevatore di gas tossichi per rilevà u benzene.

Tipu di semiconduttore

Costu bassu, longa durata, risultati di output non lineari, è ponu esse rilevati solu qualitativamente. Fondamentalmente micca selettivu, altu tassu di falsi allarmi è propensu à l'avvelenamentu. Ùn pò micca rilevà quantitativamente i gas benzeni.

Elettrochimica

A causa di a difficultà di l'elettroliti inorganici chì reagiscenu cù i cumposti organici, solu a maiò parte di i gasi tossichi senza COV ponu esse rilevati. Ùn pò esse adupratu per a rilevazione di gas benzene.

Cromatografia à gas

Hà una alta selettività è sensibilità, ma pò esse solu "testatu à puntu" è ùn pò esse rilevatu continuamente in linea. L'equipaggiu hè caru, u costu di mantenimentu hè altu è u vulume hè grande. Difficile da aduprà per a rilevazione di benzene in ambienti in situ, pò esse adupratu per misurazioni di laburatoriu.

Tipu infrarossu

Bona stabilità, bona selettività è longa durata di vita, ma a precisione di rilevazione di u benzene hè bassa, cù una gamma di più di 1000 PPM. Ùn pò esse adupratu cum'è rilevatore di gas tossichi per rilevà u benzene.

Formula fotoionica (PID)

Alta precisione, risposta rapida, è nisun avvelenamentu, cù un certu gradu di selettività. Ma a durata di vita hè corta, u prezzu hè altu, è hè necessaria una manutenzione regulare.

Chì ghjè u principiu di un rilevatore PID?

A rilevazione per fotoionizazione (PID) utilizza a radiazione ultravioletta generata da l'ionizazione di un gas inerte da un campu elettricu à alta frequenza per ionizà e molecule di gas sottu prova. Misuràndu l'intensità di corrente generata da u gas ionizatu, si ottiene a cuncentrazione di u gas sottu prova. Dopu esse stati rilevati, l'ioni si ricombinanu in u gas è u vapore originale, facendu di u PID un rilevatore non distruttivu.

wps_doc_20
wps_doc_16
wps_doc_19
wps_doc_17
wps_doc_18

Sensore PID sviluppatu da sè stessu

wps_doc_16

Campu elettricu d'eccitazione intelligente

Longa vita

Utilizendu una compensazione intelligente per eccità u campu elettricu, allungendu significativamente a vita di i sensori (vita> 3 anni)

L'ultima tecnulugia di sigillatura

Alta affidabilità

A finestra di sigillatura adotta materiale di fluoruru di magnesiu cumminatu cù un novu prucessu di sigillatura, evitendu efficacemente fughe di gas rare è assicurendu a durata di vita di u sensore.

Anellu di raccolta di gas di finestra

Alta sensibilità è bona precisione

Ci hè un anellu di raccolta di gas à a finestra di a lampada UV, chì rende l'ionizazione di u gas più cumpleta è a rilevazione più sensibile è precisa.

materiale di Teflon

Resistenza à a corrosione è forte stabilità

E parte illuminate da e lampade ultraviolette sò tutte fatte di materiale Teflon, chì hà una forte capacità anticorrosione è pò rallentà l'ossidazione da l'ultraviolette è l'ozonu.

Nova struttura di a camera

Autopulente è senza manutenzione

Novu tipu di cuncepimentu di struttura di camera cù un cuncepimentu di canale di flussu aghjuntu in l'internu di u sensore, chì pò soffià è pulisce direttamente u sensore, riducendu efficacemente a sporcizia nantu à u tubu di a lampada è ottenendu un sensore senza manutenzione.

asdzxc1

U rilevatore di aspirazione di a pompa cuncipitu specificamente per u novu sensore PID permette à u sensore di ottene a massima efficienza, furnendu migliori risultati di rilevazione è una migliore esperienza d'utilizatore.

U livellu anticorrosione righjunghje WF2 è pò adattassi à diversi ambienti di alta umidità è spruzzatura di sale (spruzzatura di materiale anticorrosione di pittura fluorocarbonica nantu à a cunchiglia)

Vantaghju 1: Nisun falsu allarme in ambienti à alta temperatura è umidità

wps_doc_4
wps_doc_27

L'esperimentu hà simulatu un esperimentu cumparativu trà i detectori PID tradiziunali è i detectori PID à doppiu sensore in un ambiente cù alta umidità di 55 ° C. Si pò vede chì i detectori PID tradiziunali anu fluttuazioni di cuncentrazione significative in questu ambiente è sò propensi à falsi allarmi. È u detector PID à doppiu sensore brevettatu Anxin ùn fluttua guasi micca è hè assai stabile.

wps_doc_4

Vantaghju 2: Longa vita è senza mantenimentu

Novu sensore PID

asdzxc1

monitoraghju cumminativu

asdzxc2

Filtrazione à più tappe

asdzxc3

Realizà un sensore PID cù una durata di vita di più di 3 anni è senza manutenzione durante a so vita.

Svolta significativa paragunabile à a vita di i sensori catalitici

Vantaghju 3: Cuncepimentu mudulare, installazione è manutenzione convenientu

wps_doc_4
wps_doc_31

Modulu di sensore PID, pò esse apertu è smuntatu rapidamente per a manutenzione

 

 

 

Pompa modulare, rapida da cunnette è rimpiazzà

Ogni modulu hà ottenutu un cuncepimentu mudulare, è tutte e parti vulnerabili è consumabili sò state rimpiazzate rapidamente è cunvenientemente.

Esperimentu cumparativu, paragunendu altu è bassu

wps_doc_34
wps_doc_35
wps_doc_36

Paragone cù e marche di sensori PID impurtati senza trattamentu

Test comparativi cù una certa marca di rilevatori in u mercatu

Parametru tecnicu

Principiu di rilevazione Sensore PID cumpostu Metudu di trasmissione di signali 4-20mA
Metudu di campionamentu Tipu d'aspirazione di a pompa (integrata) Precisione ±5% LEL
Tensione di travagliu DC24V±6V Ripetibilità ±3%
Cunsumu 5W (24V CC) Distanza di trasmissione di u signale ≤1500M (2,5 mm2)
Gamma di pressione 86kPa~106kPa Temperatura di funziunamentu -40~55℃
Marca à prova di splusione ExdⅡCT6 Gamma d'umidità ≤95%, senza cundensazione
Materiale di a cunchiglia Fusione d'aluminiu (pittura fluorocarbonica anticorrosione) Gradu di prutezzione IP66
Interfaccia elettrica Filettatura di pipa NPT3/4 (interna)

Riguardu à e dumande cù i detectori PID?

1. Chì sò i miglioramenti di u nostru novu rilevatore PID paragunatu à a generazione precedente?

Risposta: U pruduttu lanciatu sta volta rimpiazza principalmente l'ultimu sensore PID sviluppatu da a nostra cumpagnia, chì hà cambiatu a struttura di a camera d'aria (cuncepimentu di u canale di flussu) è a modalità di alimentazione. U cuncepimentu speciale di u canale di flussu pò riduce l'inquinamentu luminosu è ottene tubi di lampade senza sguassà attraversu un filtraggio multilivello. Grazie à a modalità di alimentazione intermittente integrata di u sensore, u funziunamentu intermittente hè più fluidu è più intelligente, è a rilevazione cumminata cù sensori duali ottiene una durata di vita di più di 3 anni.

2. Perchè avemu bisognu di una scatula di pioggia cum'è standard?

Risposta: E funzioni principali di una scatula impermeabile sò di impedisce à l'acqua piovana è à u vapore industriale d'affettà direttamente u rilevatore. 2. Impedisce l'impattu di l'ambienti à alta temperatura è umidità nantu à i rilevatori PID. 3. Bluccà una parte di a polvere in l'aria è ritardà a durata di vita di u filtru. Basatu annantu à e ragioni sopra, avemu equipatu una scatula impermeabile di serie. Benintesa, l'aghjunta di una scatula impermeabile ùn avarà micca un impattu significativu nantu à u tempu di risposta di u gasu.

3. U novu rilevatore PID ùn richiede micca manutenzione per 3 anni?

Risposta: Ci vole à nutà chì 3 anni senza manutenzione significa chì u sensore ùn hà micca bisognu di manutenzione, è u filtru hà sempre bisognu di manutenzione. Suggeremu chì u tempu di manutenzione per u filtru hè di solitu 6-12 mesi (accorciatu à 3 mesi in zone ambientali difficili)

4. Hè vera ch'ella hà righjuntu una vita di 3 anni ?

Risposta: Senza l'usu di sensori duali per a rilevazione di giunti, u nostru novu sensore pò ghjunghje à una vita di 2 anni, grazia à u nostru sensore PID appena sviluppatu (tecnulugia brevettata, u principiu generale pò esse vistu in a seconda sezione). U modu di funziunamentu di a rilevazione di giunti à semiconduttore + PID pò ghjunghje à una vita di 3 anni senza alcun prublema.

5. Perchè l'isobutilene hè adupratu cum'è gasu standard per u PID?

Risposta: a. L'isobutene hà una energia di ionizazione relativamente bassa, cù un Io di 9,24 V. Pò esse ionizatu da lampade UV à 9,8 eV, 10,6 eV, o 11,7 eV. b. L'isobutene hè di bassa tossicità è un gas à temperatura ambiente. Cum'è gas di calibrazione, presenta pochi danni à a salute umana. c. Prezzu bassu, faciule d'ottene

6. U PID fallerà se a cuncentrazione supera l'intervallu?

Risposta: Ùn serà micca dannighjatu, ma alte concentrazioni di gas VOC ponu fà chì u gas VOC aderisce à a finestra è à l'elettrodu per un cortu periodu di tempu, risultendu in una mancanza di risposta di u sensore o una sensibilità ridotta. Hè necessariu pulisce immediatamente a lampada UV è l'elettrodu cù metanolu. S'ellu ci hè una presenza à longu andà di gas VOC chì supera i 1000 PPM in situ, l'usu di sensori PID ùn hè micca economicu è si devenu aduprà sensori infrarossi non dispersivi.

7. Chì ghjè a risoluzione di u sensore PID chì pò esse ottenuta ?

Risposta: A risoluzione generale chì u PID pò ottene hè 0,1 ppm d'isobutene, è u megliu sensore PID pò ottene 10 ppb d'isobutene.

8. Chì sò e ragioni chì influenzanu a risoluzione PID ?

L'intensità di a luce ultravioletta. Sè a luce ultravioletta hè relativamente forte, ci saranu più molecule di gas chì ponu esse ionizate, è a risoluzione serà naturalmente megliu.
L'area luminosa di a lampada ultravioletta è l'area superficiale di l'elettrodu di raccolta. A grande area luminosa è a grande area di l'elettrodu di raccolta risultanu naturalmente in alta risoluzione.
A currente di offset di u preamplificatore. Più chjuca hè a currente di offset di u preamplificatore, più debule hè a currente rilevabile. Sè a currente di polarizazione di l'amplificatore operazionale hè grande, u signale di currente utile debule serà cumpletamente immersu in a currente di offset, è una bona risoluzione ùn pò esse ottenuta naturalmente.
A pulizia di a scheda di circuitu. I circuiti analogichi sò saldati nantu à e schede di circuitu, è s'ellu ci hè una perdita significativa nantu à a scheda di circuitu, e currenti debuli ùn ponu esse distinte.
A magnitudine di a resistenza trà a corrente è a tensione. U sensore PID hè una fonte di corrente, è a corrente pò esse amplificata è misurata solu cum'è tensione attraversu una resistenza. Sè a resistenza hè troppu chjuca, i picculi cambiamenti di tensione ùn ponu esse ottenuti naturalmente.
A risoluzione di u convertitore analogicu-digitale ADC. Più alta hè a risoluzione ADC, più chjucu hè u signale elettricu chì pò esse risoltu, è megliu hè a risoluzione PID.