bannera

nutizie

U 18 di dicembre à 23:59 ora di Pechino, un terramotu di magnitudine 6,2 hè accadutu in a contea di Jishishan, prefettura di Linxia, pruvincia di Gansu. U disastru improvvisu hà spazzatu a contea di Jishishan, prefettura di Linxia, pruvincia di Gansu. A sicurità è a prutezzione di a vita di e zone affettate anu toccu u core di e persone care di tutti i ceti suciali.

Dopu à u disastru, ACTION hà rispostu rapidamente è hà cumpletu attivamente a so rispunsabilità suciale. Dopu avè prestatu attenzione à u tempu chì calava à -15 ℃ in a zona di disastru, è ancu à a situazione lucale di u disastru è à i bisogni di a pupulazione, ACTION hà pigliatu in contu u fretu è i bisogni di vita di e persone affettate è hà implementatu urgentemente migliaia di rilevatori di gas combustibili domestici per sustene a zona di disastru, furnendu una garanzia di sicurezza per e persone in a zona di disastru per passà l'inguernu in modu sicuru.

À partesi da u 5 di ghjennaghju di u 2024, sottu a dirigenza di u Direttore di l'Amministrazione di Supervisione di u Mercatu di a Pruvincia di Gansu, ACTION è parechje imprese anu inviatu successivamente veiculi speciali per trasportà materiali in a zona di disastru.

In qualità di fabricatore di apparecchiature di sicurezza per u gasu, cuncentratu nantu à l'allarmi di gasu per rilevatori di gasu da 26 anni, ACTION surveglia attentamente i prublemi di sicurezza di u riscaldamentu in e zone di disastru. A causa di u cattivu ambiente dopu à u terremotu è di u fretu recente, e persone in a zona di disastru sò migrate per u più è si sò cuncentrate in tende o lochi tempuranei, ciò chì pò facilmente purtà à l'avvelenamentu da monossidu di carbonu.

Dopu avè amparatu di ste situazioni, ACTION hà capitu prufundamente chì mantene a ghjente in a zona di disastru calda è sicura durante l'inguernu hè a priorità assoluta di i succorsi dopu à i terremoti. Hà subitu sfruttatu i so vantaghji in u campu, l'industria di i rilevatori di gas, hà mubilizatu attivamente e risorse di l'impresa, è hà cunsegnatu migliaia di allarmi di gas di monossidu di carbonu à u situ di reinsediamentu in a cità di Dahejia, in a contea di Jishishan, è li hà cunsegnati à a Brigata di Soccorsu di i Pompieri di Linxia per a custruzione di case prefabbricate. È cunsiderendu chì u monossidu di carbonu hè incolore è inodore, difficiule da rilevà, è hà un picculu spaziu, una forte ermetica, è ùn hè micca facilmente volatile, ciò chì pò purtà à un aumentu di i tassi d'avvelenamentu, ACTION hà cumunicatu subitu cù u guvernu lucale è hà adattatu l'allarme di gas di monossidu di carbonu mandatu in a zona di disastru per assicurà a sicurezza d'usu è furnisce un forte sustegnu per l'inguernu sicuru di a pupulazione colpita da u disastru.

Amore Gansu, cumpagni caldi! Dopu, ACTION cuntinuerà à monitorà u prugressu di i succorsi in casu di disastru in Gansu, à travaglià inseme cù e persone affettate è à furnisce attivamente assistenza à quelli chì ne anu bisognu. À u listessu tempu, chjamemu ancu più imprese è individui attenti à participà attivamente, à curà è à sustene a zona di disastru per mezu di azzioni pratiche, à aiutà a zona di disastru à superà e difficultà u più prestu pussibule è à ricustruisce una bella casa inseme cù e persone in a zona di disastru!

Travagliemu inseme per rende a vita più sicura!


Data di publicazione: 9 di ghjennaghju di u 2024